Η εξυπηρέτηση των πελατών και η σημασία της για τις επιχειρήσεις

Σε ένα περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού η ικανοποίηση του πελάτη είναι καθοριστικής σημασίας για την επιβίωση αλλά και την απόκτηση συγκριτικού πλεονεκτήματος μιας εταιρείας.

Με το να έχει ικανοποιημένους πελάτες αυτομάτως έχει και πιστούς πελάτες. Εκτός όμως από τους πιστούς πελάτες κερδίζει συνεχώς και νέους πελάτες. Αυτό επιτυχνάνεται λόγω της εικόνας της εταιρείας. Αν δηλαδή οι πελάτες της διαδίδουν σε γνωστούς και φίλους ή γράφουν σχόλια σε Skroutz, Google κτλ. το πόσο ευχαριστημένοι είναι με τη συνολική τους εμπειρεία αυτό δημιουργεί ένα κλήμα εμπιστοσύσης σε δυνητικούς πελάτες.

Καθώς αυτή η δύσκολη περίοδος που διανίουμε έχει αυξήσει πολύ τις απαιτήσεις για εξυπηρέτηση, οι εταιρείες έχουν έναν παραπάνω λόγο για να σχεδιάσουν σωστά τη στρατηγική εξυπηρέτησης των πελατών τους.

Σε ένα αποδοτικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων ισχύουν τα παρακάτω 5 συμαντικά χαρακτηριστικά όσον αφορά το προσωπικό:

  1. γνωρίζει πολύ καλά το προϊόν υπηρεσία που εκπροσωπεί
  2. είναι εκπαίδευμένο για το πως θα εξυπηρετεί σωστα τον πελάτη
  3. έχει αμεσότητα, ευγένεια & ειλικρίνεια
  4. υλοποιοί με ταχύτητα τα αιτήματα των πελατών
  5. εργάζεται σε ένα άριστο εργασιακό περιβάλλον

Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών μπορεί να βοηθήσει στην χάραξη στρατηγικής και στη λήψη αποφάσεων από τις εταιρείες. Μετρώντας και καταγράφοντας το ποσοστό ικανοποίησης πελατών έχουμε μια σημαντική ένδειξη για την επιτυχία με την οποία η επιχείρηση παράσχει προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά.

Εσύ τι πιστεύεις για την εξυπηρέτηση πελατών που παρέχεις στους πελάτες σου; Επικοινώνησε μαζί μας για να μετρήσουμε την ικανοποίηση των πελατών σου και να σχεδιάσουμε μαζί ένα σωστό πρότυπο εξυπηρέτησης πελατών.

    74582972_10221064715869259_207002945332445184_n

    Γράφει ο Δημήτρης
    Founder

    Δημοσιεύθηκε την

    10.05.2023