Είναι απαραίτητο το Skroutz στο e-shop μου;

Χωρίς πολλά λόγια, ναι είναι απαραίτητο ειδικά αν έχεις ένα νέο e-shop.

Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή υπάρχουν αρκετές μηχανές αναζήτησης και σύγκρισης τιμής για προιόντα. Εμείς θα μιλήσουμε για το Skroutz, τη μεγαλύτερη από αυτές την οποία την εμπιστεύονται χιλιάδες καταναλωτές καθημερινά για τις αγορές τους.

Το Skroutz ξεκίνησε το 2005 ως μια απλή μηχανή σύγκρισης τιμών και αναζήτησης προιόντων. Σήμερα τα καταστήματα που την εμπιστεύοντε είναι πάνω από 9.000 ενώ τα προιόντα που έχει καταχωρημένα ξεπαιρνούν τα 5,9 εκατομύρια. Η μέθοδος χρέωσης των καταστημάτων είναι με τα clicks ενώ σταδιακά αυτό καταργήται και η χρέωση θα γίνεται με ποσοστό ανα αγορά.

Τα τελαυταία χρόνια επενδύει σε νέες υπηρεσίες όπως το Marketplace με το οποίο δίνει τη δυνατότητα να πουλάνε τα καταστήματα τα προιόντα τους απευθείας απο εκεί. Η χρέωση για τα καταστήματα τα οποία συμεταίχουν στο Marketplace είναι για κάθε πώληση 2.82% ως κόστος υπηρεσίας και προμήθεια κατηγορίας 2.40%-10.50%. Χρέωση αρκετά μεγάλη συνολικά λόγω του ότι αναλαμβάνει και την αποστολή των προιόντων.

Το Srkoutz λόγω της μεγάλης χρήσης του από το αγοραστικό κοινό μπορεί να φέρει εγγυημένα σε ένα e-shop πολύ μεγάλη αύξηση των πωλήσεων. Παρόλα αυτά η χρήση ή μη της υπηρεσίας Marketplace θα πρέπει να εξεταστεί ξεχωριστά σε κάθε επιχείρηση.

Η διασύνδεση του Skroutz με το e-shop είναι αρκετά εύκολη. Τεχνικά, γίνεται με τη δημοσίευση του xml file των προϊόντων σου. Σε αυτό περιλαμβάνονται όλες οι πληροφορίες οι οποίες θα προβάλλονται στον πελάτη. Οι πληροφορίες αυτές αντλούνται αυτόματα από το ηλεκτρονικό σου κατάστημα περνώντας την νεότερη έκδοση του αρχείου και μεταφέρονται στις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών.

Αν ενδιαφέρεσε να συνδέσεις και εσύ το e-shop σου με τη Skroutz ή άλλη μηχανή αναζήτησης επικοινώνησε μαζί μας και θα αναλάβουμε όλη τη διαδικασία.

    74582972_10221064715869259_207002945332445184_n

    Γράφει ο Δημήτρης
    Founder

    Δημοσιεύθηκε την

    20.04.2023